Kas yra tiesioginė prekyba?
Tiesioginė prekyba atsirado XIX amžiaus pabaigoje. Šiuo metu tai dinamiškai besivystanti pramonės sritis, kurioje veikia ir pirmaujantys pasauliniai prekių ženklai, ir nedidelės bendrovės.
Prekių ir paslaugų spektras, pirkėjams siūlomas per tiesioginės prekybos kanalus, apima juvelyrinius dirbinius, indus, biologiškai aktyvius papildus, kosmetiką, ūkines prekes ir net energijos bei draudimo sričių produktus. Bendrosios metinės tiesioginės prekybos bendrovių pajamos yra didesnės nei 180 mlrd. JAV dolerių. Šiandien šioje pramonės srityje dirba daugiau nei šimtas milijonų žmonių.
Privalumai vartotojams
Kitaip nei mažmeninės prekybos atveju, tiesioginėje prekyboje prekės ir paslaugos siūlomos ne stacionariose vietose, o bendraujant asmeniškai. Tiesioginės prekybos konsultantai užmezga artimus asmeninius santykius su galimais klientais, išsamiai pristato prekes, taip pat vykdo prekių pristatymą ir teikia garantiją. Socialinių tinklų amžiuje, kai vartotojai vis labiau vertina savo laiką ir individualizuotą požiūrį, toks asmeniškas aptarnavimas tampa aktualus.
Privalumai klientams
Milijonai žmonių visame pasaulyje renkasi tiesioginę prekybą. Vieniems patinka bendrovės prekės ir paslaugos, ir jie nori jų įsigyti su nuolaida. Kiti nusprendžia draugams, giminaičiams ir pažįstamiems siūlyti galimybę dalyvauti parduodant prekes, kad gautų komisinį atlygį nuo jų pardavimo sandorių. Sėkmingiausiai dirbantys konsultantai plečia savo verslą, kurdami nepriklausomų platintojų tinklą, ir daro visavertę karjerą šioje pramonės srityje. Pradinės išlaidos norint užsiimti tiesioginės prekybos verslu yra nepalyginti mažesnės, nei pasirinkus franšizę, o rizika minimali.
Herbalife
Herbalife yra viena iš trijų pirmaujančių tiesioginės prekybos bendrovių pasaulyje ir yra subalansuotos mitybos bei sveiko gyvenimo būdo srities lyderė. Mūsų produkcija platinama daugiau nei 95 pasaulio šalyse. Jos kokybę ne kartą puikiai įvertino ekspertų bendruomenė. Nuo tada, kai prisijungė prie Tarptautinės tiesioginės prekybos asociacijos, Herbalife besąlygiškai laikosi jos etikos kodekso. Jis skirtas apsaugoti vartotojų teisėms ir užtikrinti sąžiningos konkurencijos sąlygoms.
Herbalife verslo modelis – vienas iš efektyviausių tiesioginės prekybos pramonėje. Nepriklausomiems partneriams grąžinama iki 73 proc. bendrovės apyvartos įvairiomis išmokomis ir apdovanojimais*. Tam bendrovė vykdo moderniausias mokymo programas, įskaitant tarptautinius mokymus, kuriuose dalyvauja pirmaujantys pasaulinio lygio ekspertai, nuolat teikia grįžtamąjį ryšį, reklaminę medžiagą ir informacinę paramą.