Herbalife – viena iš pirmaujančių tarptautinių bendrovių, veikiančių subalansuotos mitybos srityje, milijonams viso pasaulio žmonių padedanti gyventi sveikai ir aktyviai.
Markas Hjuzas JAV įkuria bendrovę, gaminančią subalansuotos mitybos produktus, kuriuos platina nepriklausomi partneriai
Šiandien Herbalife produktai parduodami visame pasaulyje
Produktų asortimentą sudaro daugiau nei 2 tūkst. pavadinimų produktai. Bendrovės produktai paremti naujausiais mokslo pasiekimais
Nuo 2010 m. bendrovė investavo daugiau nei 300 mln. dolerių į programą „Nuo pasėtos sėklytės iki produkto ant jūsų stalo“, kuria siekiama užtikrinti aukštą kokybės kontrolės lygį visuose gamybos ciklo etapuose
Bendrovėje dirba tūkstančiai darbuotojų, o jos akcijomis prekiaujama NYSE biržoje
Herbalife savo nepriklausomiems partneriams suteikia galimybių užsiimti verslu ir pasiekti asmeninius verslo tikslus
Markas Hjuzas JAV įkuria bendrovę, gaminančią subalansuotos mitybos produktus, kuriuos platina nepriklausomi partneriai
Šiandien Herbalife produktai parduodami visame pasaulyje
Produktų asortimentą sudaro daugiau nei 2 tūkst. pavadinimų produktai. Bendrovės produktai paremti naujausiais mokslo pasiekimais
Nuo 2010 m. bendrovė investavo daugiau nei 300 mln. dolerių į programą „Nuo pasėtos sėklytės iki produkto ant jūsų stalo“, kuria siekiama užtikrinti aukštą kokybės kontrolės lygį visuose gamybos ciklo etapuose
Bendrovėje dirba tūkstančiai darbuotojų, o jos akcijomis prekiaujama NYSE biržoje
Herbalife savo nepriklausomiems partneriams suteikia galimybių užsiimti verslu ir pasiekti asmeninius verslo tikslus
*Markas Hjuzas (1956–2000 m.),
bendrovės Herbalife
įkūrėjas ir pirmasis platintojas
Herbalife ypatingą dėmesį skiria produkcijos kokybei. Produktai parduodami daugelyje šalių ir visose atitinka visus įstatymų reikalavimus. Kiekvienas produktas pereina 14 testavimo etapų, dalyvaujant 8 specialioms laboratorijoms ir 300 etatinių mokslinį laipsnį turinčių darbuotojų.
Herbalife mokslinė-konsultacinė taryba, kurią sudaro daugiau nei 20 autoritetingų mokslininkų iš įvairių pasaulio šalių, užsiima naujų produktų kūrimu, efektyvių sudedamųjų dalių paieška, testavimu ir bendrovės nepriklausomų partnerių švietimu.
Visi ekspertaiRemiamas Herbalife, Kalifornijos universitetas (JAV) 2003 m. atidarė Marko Hjuzo ląstelių ir molekulinės mitybos laboratoriją. 2010 m. bendrovė įsteigė nuosavą interaktyvų informacinį išteklių – Herbalife mitybos institutą.
Labdaros fondas „Herbalife Foundation“ (HNF) – nekomercinė organizacija, finansuojama „Herbalife“ darbuotojų ir nepriklausomų partnerių.
Įmonės įkūrėjo ir pirmojo platintojo Marko Hugheso (1956–2000 m.) įkurta 1994 m. HNF remia organizacijas partneres 58 pasaulio šalyse, padėdama gerinti sunkiose gyvenimo situacijose atsidūrusių vaikų mitybos sąlygas.
2020 m. bendrovė „Herbalife“ gavo 14 apdovanojimų už pasiekimus ir indėlį į įmonių socialinę atsakomybę. Bendrovė taip pat siekia panaikinti badą ir netinkamą mitybą pasaulyje bei išspręsti maisto saugumo problemą.
Tais pačiais metais buvo pradėta įgyvendinti programa „Nutrition for Zero Hunger“ (Mityba be bado) – pasaulinė iniciatyva pagalbai ir švietimui mitybos klausimais.
Bendradarbiaudami su nekomercinėmis partnerių organizacijomis visame pasaulyje, mes galėsime atsisakyti bado! Programa „Nutrition for Zero Hunger“ remia JT pastangas iki 2030 metų panaikinti badą.
Vis dar yra rizika susidurti su piramidiniais sukčiais – tokio tipo organizacijų vis dar atsiranda. Apie nesąžiningą verslą stengiamės informuoti žmones, kad niekas nepatirtų rimtų finansinių nuostolių.