Herbalife šiandien

Herbalife – tarptautinė bendrovė,

veikianti sveiko gyvenimo būdo pramonės srityje. Nuo 1980 metų bendrovė kuria ir tiesiogiai prekiaudama realizuoja produktus, skirtus subalansuotai mitybai, svorio valdymui ir asmens higienai. Prekių asortimentą sudaro daugiau nei 130 pavadinimų produktų, įskaitant baltyminius kokteilius ir batonėlius, maisto papildus, energinius ir sporto gėrimus, odos ir plaukų priežiūros priemones.

Herbalife produkcija platinama daugiau nei 95 pasaulio šalyse per platų nepriklausomų partnerių tinklą. Nepriklausomi partneriai konsultuoja vartotojus ir teikia pagalbą įsigyjant produktus.

Jau daugiau nei 35 metus pasaulyje ir apie 15 metų Baltijos šalyse Herbalife padeda žmonėms keisti jų gyvenimą į gerąją pusę: subalansuotai maitintis, gyventi sveikai ir rūpintis savo savijauta.

Ukrainoje ir Latvijoje bendrovė pradėjo veikti 2002-aisiais, o jau 2003 metais bendrovės produkcija pasirodė Lietuvoje ir Estijoje. Nuo 2011-ųjų bendrovė oficialiai veikia Mongolijoje, Baltarusijoje ir Gruzijoje. 2012 metais atsirado pirmieji pardavimo centrai Kazachstane ir Armėnijoje. Kirgizijoje ir Azerbaidžane bendrovė pradėjo veikti 2013 metais.

Mūsų misija – padėti gerinti žmonių gyvenimo kokybę,

nepriklausomiems partneriams teikiant galimybę užsiimti pelningu verslu su bendrove, o klientams — vartoti kokybiškus produktus, skirtus sveikam gyvenimo būdui.

Herbalife akcijos kotiruojamos biržose NASDAQ ir NYSE.

Produkcijos kokybė

Herbalife produkcija atitinka aukštus kokybės ir saugumo standartus pagal tarptautines gamybos kontrolės ir organizavimo taisykles. Vienas iš pavyzdžių – GMP (gerosios gamybos praktikos) standartas, apimantis tarptautinę normų ir taisyklių sistemą, taikomą vaistinių preparatų, medicinos prietaisų, diagnostinių gaminių, maisto papildų ir aktyvių sudedamųjų dalių gamybai.

Aukštos kvalifikacijos specialistai, šiuolaikinė įranga ir kontrolė visais gamybos proceso etapais užtikrina, kad mūsų produkcija atitiks griežčiausius kokybės standartus. Bendrovė laikosi koncepcijos „Nuo pasodintos sėklytės iki produkto ant jūsų stalo“. Ją įgyvendinant produkcija turi pereiti 14 tikrinimo etapų. Tai atliekama 10 specializuotų laboratorijų, dirba 300 etatinių mokslinių darbuotojų.

Pirmavimas mokslo srityje

Herbalife mokslinė konsultacinė taryba, kurią sudaro daugiau nei 20 autoritetingų mokslininkų iš įvairių pasaulio šalių, kuria naujus produktus, ieško veiksmingų sudedamųjų dalių, atlieka produkcijos bandymus ir moko nepriklausomus Herbalife partnerius.

Palaikant Herbalife, 2003 metais Kalifornijos universitete (JAV) buvo atidaryta Marko Hjuzo vardu pavadinta ląstelinės ir molekulinės mitybos laboratorija. 2010 metais bendrovė sukūrė nuosavą interaktyvųjį informacinės ir švietimo paskirties išteklių – įsteigė „Herbalife mitybos institutą“.

Dalyvavimas profesinėse ir pramonės šakos asociacijose

Herbalife aktyviai dalyvauja daugiau nei 70 mokslinių, pramoninių ir visuomeninių organizacijų. Herbalife yra viena iš Tarptautinio dietinių / maisto produktų gamintojų aljanso (IADSA), Europos atsakingos mitybos aljanso (ERNA), Europos maisto papildų forumo (FSE) aukščiausiosios vadovybės ir Sveikos mitybos tarybos (CRN) steigėjų.

Sportinė partnerystė

2016 metais Herbalife prekių ženklo atstovais tapo olimpiniai čempionai Aleksejus Jagudinas ir Tatjana Totmianina.

Herbalife remia daugiau nei 150 tarptautinių ir regioninių sporto renginių, iš kurių verta paminėti „World Football Challenge“, Tarptautinį kūno kultūros ir sporto festivalį ir kt.

Mes remiame daugiau nei 100 profesionalių sportininkų. Vienas jų – Cristiano Ronaldo, Ispanijos klubo „Real Madrid“ ir Portugalijos futbolo rinktinės puolėjas. Herbalife taip pat yra daugiau nei 25 pirmaujančių futbolo klubų mitybos rėmėja, pavyzdžiui, „Schalke 04“ (Vokietija), „Olympiakos“ (Graikija), „Ajax“ (Nyderlandai), PSV (Nyderlandai), moterų komandos „Atletico Madrid“ (Ispanija), „Los Angeles Galaxy“ (JAV), „Šachter“ (Ukraina), BATE (Baltarusija) ir kt.

Herbalife priklauso daugiau nei 70 mokslinių, pramoninių ir visuomeninių organizacijų.

Herbalife tapo Tiesioginės prekybos asociacijų pasaulinės federacijos (DSA, LTTA, LTPA) nare ir vyresniąja Rusijos tiesioginės prekybos asociacijos nare. Šios institucijos gina vartotojų teises ir palaiko aukštus tiesioginės prekybos verslo etikos standartus.

Herbalife yra viena iš Tarptautinio dietinių / maisto produktų gamintojų aljanso (IADSA), Europos atsakingos mitybos aljanso (ERNA) ir Sveikos mitybos tarybos (CRN) steigėjų.



Nuo 2010 metų Herbalife yra Nacionalinės dietologų ir nutriciologų asociacijos (NDNA) narė. Asociacija, remdamasi savo tyrimais, vykdo šviečiamąją veiklą ir skelbia aktualiausias dietologijos ir nutriciologijos žinias.

Apdovanojimas (Pasirinkite metus arba traukti таймлайн norėdami pamatyti daugiau)

Выбор года Казахстан
Выбор года Киргизия
Выбор года

Minimalios įsitraukimo sąlygos

Nėra minimalios produkcijos apimties, kurią būtina įsigyti, o pradinės išlaidos nedidelės. Norint pradėti užsiimti Herbalife verslu ir sulaukti sėkmės nebūtina įsigyti produktų ar verslo priemonių.

Grąžinimo garantija

Per 90 dienų galima visiškai susigrąžinti pinigus, sumokėtus už nepriklausomo partnerio rinkinį, jeigu dėl kokios nors priežasties apsigalvotumėte dėl partnerystės veiklos.

100 proc. pinigų grąžinimo garantija grąžinant nesuvartotus produktus ar reklaminę medžiagą originalioje pakuotėje, užsakytus per pastaruosius 12 mėnesių, taip pat padengiamos bendrovei grąžinamų produktų pristatymo išlaidos, jeigu dėl kokios nors priežasties apsigalvotumėte dėl partnerystės veiklos.

Galimybė iš anksto gauti informacijos apie galimas pajamas*

Ataskaitose apie vidutinį atlygio lygį laiku teikiame suprantamą ir tikslią informaciją apie galimas nepriklausomų partnerių pajamas.

Raštiškas patvirtinimas

Kiekvieno naujo nepriklausomo partnerio prašome raštu patvirtinti, kad susipažino su kiekviena aukso standarto garantija; tik tada gali būti priimta jo paraiška gauti nepriklausomo partnerio statusą ir sudaryta sutartis.

Aiškios instrukcijos apie produktus ir verslo galimybes

Kiekvieno produkto privalumai ir vartojimo būdas nurodyti produktų etiketėse arba informacinėje medžiagoje, kad reikiamas produktas būtų vartojamas tinkamai ir būtų galima pasiekti geriausių rezultatų.

Produktų ypatybių patvirtinimą ir informacijos apie juos galima rasti produkcijos žinyne, esančiame nepriklausomo partnerio rinkinyje, taip pat kitoje oficialioje literatūroje ir svetainėje lt.MyHerbalife.com.

Teikiame realias prognozes apie verslo galimybes ir tai, kiek pastangų reikės norint sėkmingai dirbti viename ar kitame lygmenyje.

Herbalife ir mūsų nepriklausomi partneriai laikosi aukščiausių etiško elgesio standartų.

Jei sužinosite, kad buvo teikiami nepatvirtinti pareiškimai apie Herbalife produkciją ir jos ypatybes, taip pat nepagrįsti pareiškimai apie galimas pajamas, neatitinkantys ataskaitos apie vidutinį atlygio lygį, arba sužinosite apie abejotiną vieno ar kito nepriklausomo partnerio elgesį, kreipkitės į informacinės paramos skyrių telefonu 8 800 317 01.

Tik dirbdami drauge galėsime užtikrinti, kad Herbalife išlaikys bendrovės klientų interesų apsaugos aukso standartą.

* Pateiktos pajamos ir verslo raidos pavyzdžiai yra individualūs ir netipiniai.